.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با انتقاد از کیفیت پایین طرحهای سالم سازی دریا؛
نبود مدیریت یکپارچه در سواحل دریای مازندران
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به نبود سیستم یکپارچه برای مدیریت بر سواحل از کیفیت پایین و پویا نبودن طرحهای سالم سازی دریای مازندران انتقاد کرد.
نبود مدیریت یکپارچه در سواحل دریای مازندران

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به نبود سیستم یکپارچه برای مدیریت بر سواحل از کیفیت پایین و پویا نبودن طرحهای سالم سازی دریای مازندران انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سرتیپ دوم پاسدار علیرضا مسکنی در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه نیروی انتظامی مازندران در هتل سالاردره ساری افزود: متاسفانه طرحهای سالم سازی دریای مازندران از پویایی و کیفیت پایینی برخوردار بوده است.

وی اذعان داشت: هیچ گردشگر یا مسافری بیمار نیست که در صورت وجود طرحهای مناسب ساحلی، در خارج از طرحهای دریا شنا کند و جان خود و خانواده اش را به مخاطره بیاندازد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به نامناسب بودن غالب طرحهای سالم سازی دریای مازندران، تصریح کرد: برای هر طرحی نمی توان اقدامات پلیسی صورت داد چرا که بازدهی کافی ندارد و جایگاه پلیس بین آحاد جامعه تنزل پیدا می کند.

مسکنی با بیان اینکه تامین امنیت و رفاه اجتماعی از کارکرد اصلی پلیس در طول نوار ساحلی است یادآور شد: در جایی که طرحهای سالم سازی مکان مناسبی برای شناگران و گردشگران نباشد، نمی توان بی جهت به این بندگان خدا خرده گرفت و آنها را از هرگونه اقدام خودداری داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از نامناسب بودن خط کشی معابر درون شهری، نامناسب بودن پیاده روها و عدم برخورد شهرداری ها با ایجاد کنندگان معبر در شهرها انتقاد کرد و گفت: متاسفانه شهرداریهای استان فاقد برنامه منسجم برای تعالی شهری هستند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه باید با مشارکت رسانه ها اقدامی جدی در جهت توسعه شهرهای استان صورت داد افزود: طرحهای سالم سازی دریا باید به صورت هدفمند در طول نوار ساحلی اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها در حوزه امنیت بسیار نقش آفرین هستند اظهار داشت: رسانه ها با جریان سازی به موقع می توانند نسبت به اصلاح نواقص اقدام کنند.

مسکنی با بیان اینکه رسانه های مجازی، تصویری و شنیداری در پوشش اخبار نوروزی مشارکت خوبی با فرماندهی انتظامی استان داشتند افزود: نقش رسانه های گروهی در اعتلاء بخشی جامعه اثرگذار است.

وی با اشاره به وجود پدیده های متعدد اجتماعی تصریح کرد: نخبگان مازندران باید برای رفع مسائل اجتماعی بسیج شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 مرداد 1390
یادم میاد در کنفرانسی که اقای مسکنی و دوستانتان در دانشگاه مازندران برای دریای خزر داشتید با اون مقالات اقایان که دانشیار و استاد شدند فرمودند نقشه راهبردی توسعه سالم سازی و امنیت پیدا شد. نکنه نقشه را گم کردید ....
نا شناس 31 مرداد 1390
وقتی نظرات سانسور و تصحیح شود که نشد نظر. شما حق این کار را ندارید رسانه ای که گزینشی عمل کند دیگر رسانه نیست!!
نا شناس 1 شهريور 1390
فرمایشات جناب مسکنی عمیق وقابل تقدیر است متاسفانه برخی از مسئولین جسارت گفتن این واقعیت ها را ندارند.امیدوارم بیماری سوئ مدیریت در استان درمان شود.
نا شناس 2 شهريور 1390
افاي مسكني اين نيروي انتظامي كجاست دزدي -دعوا- شرارت -هر روز بدتر از ديروز است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.